wtorek, 22 listopada 2011

Kolczyk

W końcu przebiłam sobie ucho : D Po wielu nieudanych próbach wreszcie mi się udało. Jutro przebijam drugie ucho. W sumie to nie rozumiem po co niektórzy bawią się w znieczulenia lodem czy coś, skoro to wcale nie boli. Bynajmniej mnie. A tak wgl to utwierdziło mnie to wszystko w przekonaniu, że w przyszłości będę piercerką i tatuażystką. No i może jeszcze będę robiłą coś związanego z angielskim. A jeśli obie te rzeczy się nie udadzą to założę cukiernię. Będzie śliczna i będę w niej robić w niej takie śmieszne babeczki i torty. No a jeśli to także się nie uda to pójdę do wojska. Ale to już plan ostateczny. W sumie to mogłabym iść do wojska, ale nie jestem pewna czy nie umarłabym tam śmiercią głodową. Jeść codziennie grochówkę czy coś... Masakra.

Niech moc czekolady będzie z wami !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz